De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts. Mocht het echter een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, doe dan uw mond open. Vraag ons om een verhelderend gesprek. Wij kunnen u dan nog eens uitleggen waarom wij iets op een bepaalde manier hebben gedaan. Wij kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Informatiepunt en klachtenregeling
Komen wij er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak
Feedback voor ons?
Heeft u een klacht of wilt u iets kwijt? Vul dan onderstaand formulier in. Wij zullen uw bericht zorgvuldig behandelen en indien nodig zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.